סימני מסחר – הליכים משפטיים - LBA LAW

סימני מסחר – הליכים משפטיים

סימני מסחר – הליכים משפטיים

עסק מתחרה עושה שימוש בלוגו דומה לסימן המסחר שלכם? רשמתם את המותג שלכם כסימן מסחר וגיליתם שגורם אחר מחקה אלמנטים בולטים בו? משרדי יסייע לכם לנקוט בפעולה משפטית, לעצור את ההפרה ולקבל פיצוי כספי.

משרדי מתמחה בהליכים משפטיים הנוגעים להפרות של סימני מסחר רשומים ולא רשומים, בפני בתי המשפט ובפני רשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר. משרדי מייצג לקוחות בתביעות, הליכים למתן סעדים זמניים, הליכי התנגדות וכן בבקשות לביטול ומחיקת סימן מסחר, המוגשות לרשם סימני המסחר.

זקוקים לייעוץ בנוגע להפרת סימן מסחר? הניסיון שלי עומד לשירותכם.

לפני הכל – מהו סימן מסחר?

סימן מסחר הוא סמל, עיצוב, תמונה ואפילו צליל המזוהים עם עסק, מוצר או שירות – פרטי או עסקי. מרגע בו סימן המסחר נרשם אצל רשם סימן המסחר (עוד על תהליך הרישום תוכלו לקרוא כאן), הוא הופך לאמצעי הזיהוי של נותן השירות או יצרן המוצר, וניתן לחדשו מפעם לפעם, ללא הגבלת זמן ובכפוף לתשלום אגרת חידוש.

בהתאם לדין, שימוש אסור בסימן מסחר רשום (או בכזה הדומה לו באופן שעשוי להטעות את הצרכן), חושף את המשתמש להליכים משפטיים, לרבות תביעה לצו מניעה לצורך הפסקת השימוש המפר. חשוב לדעת כי בהתאם לפקודת סימני מסחר, תביעה כספית להפרת סימן מסחר דורשת הוכחת נזק. משכך, ככל שיש קושי בהוכחת נזקים כספיים, קיימת אפשרות לתבוע גם לפי עוולת גניבת עין, הנמצאת בחוק עוולות מסחריות.

הפרת זכויות בסימן מסחר – מה עושים?

על מנת לאכוף על המפר את הפסקת השימוש בסימן המסחר שלכם, יש לפנות לבית המשפט בתביעה ובקשה לצו מניעה. מטבע הדברים, הליכים משפטיים בכלל והליכים משפטיים לאכיפת זכויות מכח סימן מסחר בפרט, דורשים מומחיות וניסיון. כעורך דין המתמחה בתחום סימני מסחר, אני כאן כדי ללוות אתכם בהליך המשפטי מתחילתו ועד לקבלת הסעד המבוקש.

אל תתפשרו על הייצוג שלכם

תחום הקניין הרוחני בכלל וסימני מסחר בפרט מתחדש ללא הרף, ופסקי דין והחלטות חדשות ניתנים השכם והערב. המקרים והסוגיות המובאים לפתחם של בתי המשפט ורשם סימני המסחר מפתחים את הפסיקה לעתים תכופות. היו בטוחים שהאינטרסים שלכם מיוצגים באופן הטוב ביותר ובחרו בעורך דין שבקיא ומתמצא בתחום, על מנת להבטיח שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר. בדיוק לשם כך אני כאן.

לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ חייגו: 03-9283737

שתף :

כל הזכויות שמורות לעורך הדין ליאור בן ארי ©